ZWROTY I REKLAMACJE

Produkt został otwarty i nie spodobał Ci się?
Jeżeli możesz rozważ podarowanie otwartego produktu przyjacielowi lub członkowi rodziny i pomóż nam zmniejszyć ilość niepotrzebnych odpadów.

Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni od otrzymania zakupionych produktów.

Produkty Beauty ze względów higienicznych mogą być zwrócone tylko jeśli są nieotwarte, nieużywane i nadal w oryginalnym opakowaniu.

Prosimy upewnij się, że wszelkie powiązane opakowania, instrukcje i akcesoria również zostały zwrócone.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji w temacie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zajrzyj na stronę UOKiK klikając TUTAJ [strona otworzy się w nowym oknie].

Wprowadź numer zamówienia które chcesz zwrócić. Numer znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu, na liście przewozowym przesyłki która dotarła do ciebie oraz na dokumencie sprzedaży ( FV / paragon )

lub

Wprowadź numer telefonu który był podany w trakcie składania zamówienia
Wpisz swoją wiadomość ( opcjonalnie )
Informacja prawna*

Jeżeli potrzebujesz dodatkowych informacji w temacie reklamacji/niezgodności towaru z umową zajrzyj na stronę UOKiK klikając TUTAJ .

Wprowadź numer zamówienia w związku z którym składasz reklamację. Numer znajdziesz w wiadomości e-mail otrzymanej po dokonaniu zakupu, na liście przewozowym przesyłki która dotarła do ciebie oraz na dokumencie sprzedaży ( FV / paragon )

lub

Wprowadź numer telefonu który był podany w trakcie składania zamówienia

W polach poniżej wprowadź produkty które chcesz zareklamować. Co najmniej jeden produkt musi zostać wprowadzony.

Wpisz nazwę reklamowanego produktu
Wpisz ilość sztuk
Wpisz powód reklamacji
Wpisz nazwę reklamowanego produktu
Wpisz ilość sztuk
Wpisz powód reklamacji
Wpisz nazwę reklamowanego produktu
Wpisz ilość sztuk
Wpisz powód reklamacji
Wpisz swoją wiadomość ( opcjonalnie )
Informacja prawna*

Włóż oryginalnie zapakowany produkt do kartonu i zamknij paczkę.
Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę. Jeżeli na użytym przez ciebie opakowaniu jest jakaś starsza etykieta transportowa naklej nową bezpośrednio na starej etykiecie.

Reklamowany produkt zabezpiecz woreczkiem foliowym/ folią stretch/ folią spożywczą aby uniknąć rozlania lub rozsypania. Następnie zapakuj w kartonik.
Etykietę z kodem kreskowym naklej na przesyłkę. Jeżeli na użytym przez ciebie opakowaniu jest jakaś starsza etykieta transportowa naklej nową bezpośrednio na starej etykiecie.

Po wypełnieniu i przesłaniu powyższego formularza skontaktujemy się niezwłocznie celem ustalenia dogodnej formy wysyłki ( InPost / DHL ), a następnie prześlemy mailowo list przewozowy oraz niezbędne informacje.

Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od momentu dotarcia przesyłki zwrotnej do nas.
O otrzymaniu przesyłki poinformujemy cię za pośrednictwem osobnej wiadomości e-mail.

Forma zwrotu środków zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem zwrot należności wykonamy na podane wcześniej konto bankowe.