Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora (termin weryfikacji nie jest zależny od sklepu), z chwilą realizacji płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym mają Państwo do wyboru następujące formy płatności:

Płatność przelewem


Forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje (wraz z zamówieniem) drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę.
Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu Brows.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

Numer rachunku (IBAN):PL04 29 1140 2004 0000 3402 8193 5383
Nazwa i adres odbiorcy:Brow Henna Polska Sp. z o.o., Herberta Bednorza 49/1, 40-384 Katowice
Nazwa banku:mBank
Kod BIC/SWIFT:BREXPLPW
Tytuł:Zamówienie nr xxxxx
(prosimy wpisać numer zamówienia otrzymany w wiadomości e-mail)

Szybkie płatności online

Płatności dla klientów preferujących realizowanie wpłat przez system szybkich płatności online obsługiwana są przez firmy:

  • PayNow – realizowana poprzez bramkę szybkich płatności należącą do mBank S.A.,
  • BLIK – za pośrednictwem firmy mElements S.A. (mBank)
  • Paypal

Płatność przy odbiorze

Wybierając tę formę uregulowania należności, za towar zapłacą Państwo w momencie jego odbioru (kurierowi) lub w paczkomacie.

Zgodnie z przepisami firm kurierskich, otworzyć i sprawdzić przesyłkę można dopiero po zapłacie kurierowi (ale oczywiście nadal mają Państwo prawo do ewentualnego zwrotu towaru).

Sklep BROWS.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego co pozwala na śledzenie przesyłki poprzez stronę wybranej firmy kurierskiej.
Więcej informacji o sposobach dostawy znajdziesz klikając TUTAJ