Ze względów bezpieczeństwa, każda transakcja płatności elektronicznej jest weryfikowana przez operatora (termin weryfikacji nie jest zależny od sklepu), z chwilą realizacji płatności zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Dokonując zakupów w naszym sklepie internetowym mają Państwo do wyboru następujące formy płatności:
Płatność przelewem
Forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje (wraz z zamówieniem) drogą poczty elektronicznej numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu Brows.pl, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
Numer rachunku (IBAN): | PL04 29 1140 2004 0000 3402 8193 5383 |
Nazwa i adres odbiorcy: | Brow Henna Polska Sp. z o.o., Herberta Bednorza 49/1, 40-384 Katowice |
Nazwa banku: | mBank |
Kod BIC/SWIFT: | BREXPLPW |
Tytuł: | Zamówienie nr xxxxx (prosimy wpisać numer zamówienia otrzymany w wiadomości e-mail) |
Szybkie płatności online
Płatności dla klientów preferujących realizowanie wpłat przez system szybkich płatności online obsługiwana są przez firmy:
- PayNow – realizowana poprzez bramkę szybkich płatności należącą do mBank S.A.,
- BLIK – za pośrednictwem firmy mElements S.A. (mBank)
- Paypal
Płatność przy odbiorze
Wybierając tę formę uregulowania należności, za towar zapłacą Państwo w momencie jego odbioru (kurierowi).
Zgodnie z przepisami firm kurierskich, otworzyć i sprawdzić przesyłkę można dopiero po zapłacie kurierowi (ale oczywiście nadal mają Państwo prawo do ewentualnego zwrotu towaru).
Sklep BROWS.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy wiadomość e-mail, w której podajemy numer listu przewozowego co pozwala na śledzenie przesyłki poprzez stronę wybranej firmy kurierskiej.
Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.